zondag 18 juli 2010

My favourites at the moment :D

Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn op een post te maken over mijn 5 favoriete items op dit moment. Hier zijn ze dan:



Van links naar rechts,
bovenste rij:
lancome juicy tube in de kleur groseille (mmmh, de geur is zo lekker :D)
Smashbox high definition concealer in de kleur fair (hier heb ik eerder een review over geschreven)
Elf powder brush 3,50

Onderste rij:
Pupa oogschaduw in de kleur 03? (geen idee...)
Candy kisses vanille

Wat zijn jullie favorieten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

zondag 18 juli 2010

My favourites at the moment :D

Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn op een post te maken over mijn 5 favoriete items op dit moment. Hier zijn ze dan:



Van links naar rechts,
bovenste rij:
lancome juicy tube in de kleur groseille (mmmh, de geur is zo lekker :D)
Smashbox high definition concealer in de kleur fair (hier heb ik eerder een review over geschreven)
Elf powder brush 3,50

Onderste rij:
Pupa oogschaduw in de kleur 03? (geen idee...)
Candy kisses vanille

Wat zijn jullie favorieten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten