zondag 24 oktober 2010

Tag: wat geef jij maximaal uit aan..

Dit lijstje zag ik op www.misslipgloss.nl staan, en daar tagte ze alle beautybloggers.
Vandaag mijn lijstje!

Hoeveel geef ik maximaal uit aan een product?

Dagcreme - 10 euro
Reinigingsproducten - 8 euro
Foundation- 25 euro
Concealer - 25 euro
Blush - 15 euro
Highlighter - 5 euro
Lipstick - 15 euro
Lipgloss - 15 euro
Parfum - 40 euro
Oogpotlood - 20 euro
Oogschaduw - 15 euro, voor een palette 50 euro.
Mascara - 15 euro

En nu jullie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

zondag 24 oktober 2010

Tag: wat geef jij maximaal uit aan..

Dit lijstje zag ik op www.misslipgloss.nl staan, en daar tagte ze alle beautybloggers.
Vandaag mijn lijstje!

Hoeveel geef ik maximaal uit aan een product?

Dagcreme - 10 euro
Reinigingsproducten - 8 euro
Foundation- 25 euro
Concealer - 25 euro
Blush - 15 euro
Highlighter - 5 euro
Lipstick - 15 euro
Lipgloss - 15 euro
Parfum - 40 euro
Oogpotlood - 20 euro
Oogschaduw - 15 euro, voor een palette 50 euro.
Mascara - 15 euro

En nu jullie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten